NASA tarafından yapılan açıklamaya göre; 2 Kasım'da 2018VP1 adlı bir astroidin Dünya'nın etrafından geçmesi bekleniyordu. Dünya'ya çarpma ihtimali binde 41 olmasına rağmen Oreo, ünlü tarifini ve bisküvilerini korumak için kıyamet günü kasası inşaa etti.
Oreo bisküvileri ilk olarak 1912'de ABD merkezli Nabisco (National Biscuit Company) tarafından üretildi. 12 ülkede üretimi ve 74 ülkede satışı olan 100 yıllık Oreo bisküvileri, yılda 25 milyar kez tüketiliyor. Amerika'da yapılan araştırmalara göre her 10 aileden 9'unun tercih ettiği Oreo'yu, Türk tüketicileri de sevmişe benziyor.
Oreo'nun çatı kuruluşu olan Mondelēz International; Türkiye'de biri Gebze'de diğeri Pendik'te olmak üzere iki önemli üretim tesisine sahip. ABD merkezli olan kuruluş; First, Falım, Kent, Olips, Jelibon, Milka, Toblerone, Patos, Jacobs gibi markaları da çatısı altında bulunduruyor.
Dünyanın lider çikolata, bisküvi, sakız ve şekerleme üreticisi Mondelēz International Türkiye'de yaklaşık 2000 kişiye istihdam sağlıyor.
"Lezzetli dünya" anlamına gelen Mondelez sözcüğü, Latince'de "dünya" anlamına gelen "monde" ve "lezzetli" kelimesinin ifade edilişi olan "delez" sözcüklerini bir araya getirerek oluşturuldu.
Her şey bir Oreo tüketicisinin yaklaşan felaketle ilgili endişe verici bir Tweet göndermesiyle başladı.
NASA'nın duyurmuş olduğu astroit haberinden sonra bir tüketici Oreo'larımızı kim kurtaracak diye bir Tweet attı. Nabisco'da reklam amacıyla olmuş olacak ki bu Tweet'e bir videoyla cevap verdi. Oreo, Norveç'in Svalbard bölgesinde kurabiyelerini ve tariflerini korumak için bir kıyamet günü kasası inşa etmişti.
Kasanın gerçek olduğunu söyleyen Oreo, kasanın 78 ° 08 '58.1 ”K, 16 ° 01' 59.7” D koordinatlarında olduğunu açıkladı.
Oreo; bisküvilerin -80 dereceden 300 Fahrenhayt dereceye kadar sıcaklıklara dayanabilen ve kimyasal reaksiyonlara, neme ve havaya karşı dayanıklı olan ve yıllarca taze ve korunan paketlere ile sarılarak kasalarda saklandığını duyurdu.
Oreo bisküvilerinin güvenli ve sağlam olduğunu bilerek artık huzur içinde uyuyabiliriz.
0 Yorumlar